lördag 28 maj 2011

Måste visa...

Vad jag bla köpte igår när vi var iväg till Skroten(tygaffär) :)
När jag såg denna underbart söta fleece så var det liksom "vill ha" och det kommer att bli två filtar utav den som vår lilla prinsessa ska ha.
Sen köpte jag även en stor bit cerise fleece där en bit av den ska bli filt till tjejerna men som vi kommer att ha med till sjukhuset först innan de får den så att bebisen får använda den först, sen ska Senad ta med den hem till tjejerna så att de får bebisens lukt :)

Det köptes även lite fleece till halsbanden, en 3meters bit tyg för att klä om den gamla sängen, påsklakan till spjälsängen samt ett örngott, så det blev inte bara tyg :)

Idag blir det gäster och grill här hemma, kunde vart bättre väder dock, så det är lite tråkigt
Näe nu ska jag äta lite och sen blir det ut med tjejerna innan vi åker till affären och handlar det sista till grillen

1 kommentar:

  1. Fiffigt med att sätta lukt. Hoppas att det går bra :-)
    kram från mig
    /maria

    SvaraRadera