tisdag 14 juni 2011

Sålt bil och gått och blivit med bil ;)

Japp då har vi sålt Forden, helt underbar bil men inte så praktiskt när man ska ha barn + två hundar...
Våran första gemensamma bil, så det vart lite sorgligt att ta farvälsmiley icons



Men så skrev vi under köpeavtalet för en Saab 9-5 Vector Biopower Sportkombi(tror jag det var) igår... så nu är vi stolta ägare till en Saab free smileys
Visst är den snygg hihi ? Maken har ju redan beställt nya fälgar och så ska rutorna tonas på torsdag, dvs rutorna där bak i passagerarsätet och i bagarutrymmet så totalt 5 rutor smileys
Det kommer att vara den mörkaste toningen precis som vi har på volvon och det är verkligen superbra med tanke på tjejerna

och eftersom de andra två bilarna fått vara i rampljuset så ska väl volvon också få vara med på ett hörn hihi free smileys

Jag själv är förresten påväg in i vecka 30... bild måste tas på magen och lägger upp den här så fort jag kan... Imorgon ska jag kanske med mamma till IKEA och köpa skötbordet och kanske nåt annat... och sen även till Backaplan för att köpa babysittern
Nu ska jag slappa lite framför TV:n ...
Pssssst Cissi har fått börja köra bad för tassarna, en blandning med Atamon och vatten, en huskur mot svamp i tassarna spännande att se om det hjälper, detta är dock andra dagen först
Näe TV var det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar